FAQ

ALGEMEEN

Je kunt betalen middels IDEAL, PayPal, Visa, Mastercard, Apple pay, Bankkrediet, Belfius, VVV-cadeaukaart, CBC en Klarna.

Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verwerkt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp, telefoon of e-mail en geef je naam, e-mail en ordernummer door, samen met eventuele wijzigingen die je wilt aanbrengen.

Wanneer we je bestelling al hebben verwerkt of verzonden, is het niet langer mogelijk om deze te wijzigen. Raadpleeg in dat geval ons retourbeleid.

Binnen 14 kalenderdagen na levering kun je de online gekochte producten (met uitzondering van koffie) retourneren. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Voor de voorwaarden en/of meer informatie over het retourneren van producten, raadpleeg ons retourbeleid.

Vervelend dat er iets mis is gegaan. We willen je graag verder helpen en daarom vragen wij je om een e-mail te sturen met daarin het ordernummer, het e-mailadres en een nauwkeurige beschrijving van het probleem samen met een foto van het defecte product/probleem. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om een passende oplossing te vinden.

Verzenden en afhalen

Ja, je kunt je bestelling afhalen op onze locatie. Wanneer we aanwezig zijn, is je bestelling meestal binnen een uur klaar om af te halen.

Neem vooraf altijd contact met ons op via WhatsApp, telefoon of e-mail om een afspraak te maken voor het afhalen, omdat we niet altijd op locatie zijn en willen voorkomen dat je voor niets langs komt. Na het maken van een afspraak zorgen we ervoor dat je bestelling op tijd klaarstaat en dat er iemand aanwezig is om je te helpen bij het afhalen. Op locatie kun je betalen met een betaalautomaat.

Daarnaast bezorgen we gratis in de postcodes rondom onze vestigingslocatie. (1018, 1019, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1097 en 1098) Wanneer je jouw postcode invult tijdens het bestelproces, zullen de verzendkosten automatisch vervallen als deze overeenkomt met een van bovenstaande postcodes. Dit betekent dat je jouw bestelling zonder extra kosten bij jou thuis kunt laten bezorgen.

Wanneer je op werkdagen een bestelling plaatst en het product op voorraad is, verzenden we deze binnen 24 uur. Binnen Nederland kun je in de meeste gevallen jouw bestelling dan binnen 1-2 werkdagen verwachten. Houd er echter rekening mee dat dit kan afwijken afhankelijk van de drukte bij de postorderbedrijven.

Voor internationale bestellingen is de levertijd afhankelijk van de bestemming. Raadpleeg onze pagina met verzendbeleid voor meer informatie.

Een uitzondering op het bovenstaande geldt wanneer we een dag niet op locatie zijn of op vakantie zijn. Het kan dan voorkomen dat de levertijd langer is dan je van ons gewend bent. We geven altijd de actuele levertijd duidelijk aan op onze website. Je kunt de actuele levertijden vinden onderaan de homepage en op alle productpagina’s.

In Nederland bieden we gratis verzending voor bestellingen boven de 45 euro. Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten 4,95 euro. Bij internationale bestellingen zijn de verzendkosten afhankelijk van de bestemming. Voor meer informatie kun je terecht op onze pagina met ons verzendbeleid.

We bezorgen gratis in de postcodes die rondom onze vestigingslocatie liggen (1018, 1019, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1097 en 1098). Als jouw postcode tijdens het bestelproces overeenkomt met een van deze postcodes, zullen de verzendkosten automatisch vervallen.

Onze koffie en accessoires worden standaard verzonden met PostNL.

Wij verzenden naast Nederland momenteel naar 23 landen binnen Europa. Voor meer informatie over verzending verwijzen we je graag naar onze pagina met verzendinformatie.

Wil je je bestelling verzenden als cadeau? Geen probleem. Indien je wil dat we de bestelling inpakken, kun je dit aangeven bij de notities van de bestelling. Ook kun je een gratis handgeschreven wenskaart toevoegen aan de winkelmand. Schrijf het bericht dat je graag op de kaart wilt zetten bij de kaart, dan schrijven wij het voor je op en voegen de kaart toe aan de bestelling. Uiteraard voegen we geen pakbon of factuur toe aan de bestelling, zodat de ontvanger niet kan zien wat je betaalt hebt.

Koffie

De term specialty coffee mag alleen gebruikt worden voor koffie met een kwaliteitsscore van minimaal 80 op 100 punten en zo’n hoge score krijgen is niet vanzelfsprekend. Al onze koffiebonen zijn specialty coffee bonen. Dat houdt in dat ze voldoen aan de allerhoogste koffiestandaard. Daar zijn we trots op, want hieraan voldoet maar een klein percentage van alle koffie wereldwijd. Meer weten? Hier lees je meer over Specialty Coffee.

We zijn zelf erg enthousiast over wat je kan bereiken wanneer je met aandacht koffiezet en delen graag onze kennis met iedereen die dat wil. Vanuit die gedachte zijn onze Brewguides geboren. Per zetmethode nemen we je stap voor stap mee in deze ‘handleidingen’. Op die manier haal je meer uit je koffiebonen en drink je lekkerdere koffie.

Ja, we verzorgen baristatrainingen op locatie en vinden dat altijd een feestje om te doen. Zo kun je ons bijvoorbeeld inschakelen om jou de fijne kneepjes van het vak te leren. Bovendien bieden we ook trainingen aan als een ontspannende activiteit voor teams bij bedrijven. Wil je meer informatie over onze trainingen of heb je een andere vraag? Neem dan vooral contact op, we denken graag met je mee.